wtorek, 2 października 2012

Kartka z miarką

Po raz drugi już spotkałyśmy się, aby trochę razem potworzyć. Tym razem nasz skład się powiększył - dołączyła do nas Ania:)
Postanowiłyśmy, że motywem przewodnim naszego spotkania będzie zabawa organizowana na blogu sklepu Scrap Pasja " Z przybornika krawcowej"
I tak oto powstała moja kartka z miarką krawiecką, którą zgłaszam do tej zabawy:


Materiałem ze sklepu Scrap Pasja, który wykorzystałam w mojej kartce jest ten oto wykrojnik oraz glossy.

A tu jeszcze mała namiastka tego, co się działo u danutki:
  

 

 Polecam wszystkim takie wspólne kartkowanie!
I przesyłam trochę słońca w to szarobure październikowe popołudnie:)

4 komentarze:

Mosolka pisze...

śliczna ta karteczka i ten rodzaj motyli;)

kartkomania.com pisze...

Bardzo ładna karteczka, a te przeszycia fajnie się wkomponowały :)

Pozdrawiam
Gosia DT Scrap Pasji

Dorota pisze...

Świetne są takie twórcze spotkania :)
Karteczka wyszła pięknie, super wkomponowałaś miarkę krawiecką :)

Colorina pisze...

Świetna praca!Bardzo fajne zestawienie kolorystyczne:)
Pozdrawiam serdecznie:)